اعتراض نمادین

دوستان عزیز بالاترینی

من یک عضو ساده از خانواده بالاترین هستم و مثل تمام شما این سایت را دوست دارم و آرزومند پیشرفت روز به روز بالاترین هستم . هدف من از ایجاد این وبلاگ(نوشتن این پست) به طور خلاصه این است :

 

در طی مدت فعالیت در بالاترین شاهد نواقص و کمبودهایی در سایت بوده ام . شما هم شاید مثل من کمبودهایی را در سایت حس کرده باشید . مدیران بالاترین به کاربران توصیه می کنند که پیشنهادهای خود را در قسمت ((پیشنهاد)) مطرح کنند یا در ((بالاویکی)) ثبت نمایند . من و بسیاری از شما شاهد ارائه پیشنهادات و طرح مشکلات در بالاترین بوده ایم ولی می دانید که درصد کمی از این پیشنهادات مورد استقبال و توجه مدیران قرارگرفته است و در واقع به دلایلی مثل ((کمبود وقت مدیران)) به آنها بی توجهی شده است.

یکی از مهمترین این درخواست ها ایجاد یک قسمت برای جستجو در سایت است که بارها و بارها مطرح شده ولی با بی توجهی محض مدیران بالاترین مواجه شده است.

اتخاذ تصمیماتی برای ایجاد تغییرات در سایت مثل تغییرات در فرمول انرژی روزانه بدون توجه به نظرات کاربران یکی دیگر از مواردی است که احساس بی توجهی مدیران به درخواست های کاربران را در ذهن القا می کند.

چیزی که باعث شده من عقیده ی خود را به این صورت مطرح کنم بی تفاوتی و لحن نه چندان صمیمی و مناسب مدیران بالاترین و بی توجهی آنها به درخواست های کاربران است.

من آرزوی پیشرفت بالاترین را دارم ولی این بی توجهی مکرر باعث شده است که من پیشنهادی را مطرح کنم . تمام اعضای بالاترین که به این فراخوان پاسخ مثبت داده و به این اعتراض نمادین می پیوندند علیرغم اینکه ترجیح می دادند اعتراضات و پیشنهادات آنها در قالب روال توصیه شده از طرف مدیران(صفحه پیشنهاد و بالاویکی) پاسخ داد شود ولی به اجبار راه تازه ای را انتخاب می کنند و درخواست های زیر را دارند :

۱. از مدیران بالاترین می خواهیم که وقت بیشتری را به توسعه ی بالاترین و بررسی و اجرا کردن پیشنهادات کاربران اختصاص دهند

۲. ضمن مخالفت با هرگونه انحراف از قوانین سایت و تایید آن قسمت از نظرات مدیران سایت که مخالف باندبازی و تقلب در بالاترین هستند لحن مدیران بالاترین را در مخاطب قراردادن کاربران در آخرین پست وبلاگ بالاترین مناسب نمی دانیم . کاربران بالاترین داوطلبانه در جهت توسعه و پیشرفت این سایت فعالیت می کنند ولی انتظار دارند به نظرات آنها توجه شده و قبل از اتخاذ تصمیماتی که مستقیما با نحوه فعالیت آنها در سایت در ارتباط است نظرات آنها مورد توجه قرار گرفته و در صورت امکان نظرخواهی شود

کاربرانی که با این دو بند موافق هستند ضمن اعلام اینکه از قطع فعالیت خود در سایت هر چند به صورت کوتاه مدت اکراه دارند ولی به دلیل بی توجهی مدیران سایت :

از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه ۲ شهریور ۸۶ به مدت ۲۴ساعت از ارسال لینک، رای دادن و کامنت گذاشتن( به جز لینک های مربوط به این موضوع داغ) در بالاترین خودداری می‌کنند.

امیدواریم این کار باعث جلب توجه مدیران سایت به خواسته های کاربران شده و بالاترینی (( با )) و (( برای )) کاربران داشته باشیم. منتظر پاسخ مدیران سایت در وبلاگ بالاترین هستیم.


لینک های مرتبط در بالاترین :

دعوت به مخالفت مدنی با لحن مدیران بالاترین

فراخوان اعتراض نمادین به بی توجهی مدیران بالاترین به خواسته های کاربران